Rabia4747 tek kat giydir dicem ama daha çok küçük ellerini burnunu kontrol et eğer soğuksa çift kat ince bişeler giydir. En azından 40 çıkana kadar sonra tek kata dönersin. Ben ilk doğduğunda soğuk oluyo hava diye ev termometresi almıştım. Oda sıcaklığını kontrol ediyodum çok kalın yada ince giydirmim diye. Şuan havalar iyi o yüzden çok kalın gelmeyecek battaniye atıyorum uyurken üstüne oda geceleri biraz daha serin oluyo diye. Gündüz uykulsrında penye battaniye örtüyorum. Ama yaklaşık 1 aydır tek kat giydiriyorum.