Merhaba herkese. Bebeğim 4 aylık Aptamilden Bebelac Gold a geçtik 1 aydır bununla devam ediyoruz. Mamamız az kaldı ve hiçbir yerde Bebelac Gold bulamıyorum şu an. Bunun yerine sadece Bebelac olanı alsam ne olur acaba? Sanırım aralarında pek fark yok, Gold olan sindirim sistemine daha çok yarıyor sadece diye biliyorum. Bebelac mı alsam yoksa Aptamil mi bilemiyorum. Şimdi tekrar Aptamil de ne kadar sağlıklı olur onu da bilmiyorum. Bilenler deneyenler bi yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻