Asel2022 canım biz 2,5 aylık olduk hala kendi kendine çok zor yapıyor. Zeytinyağını bende bir kere verdim ama çok zararlı dedi doktorum akciğere kaçarsa bir hastalık yapabiliyormuş hatta int de de aynısını okudum ve asla vermedim ondan sonra doktorumuz çok yapamayınca popodan şırıngayla zeytinyağı vermeyi öneriyor tercihen doktoruna danışıp yapabilirsin