yagizinannesiiiiiiiiii Kızlar atak haftası mi 2 gündür uyumuyor ağlıyor cok fazla kip kırmızı oluyor sakinlestiremiyorum 😔
Bebegimm1 yagizinannesiiiiiiiiii ya açtir yada gazi vardir once doyduguna emin olun eger eminseniz gaz için doktorunuzdan gaz ilaci isteyin ve bol masaj yapin 🌸
Busra2013 yagizinannesiiiiiiiiii aynı kızım 49 gunluk benı bıtırıp kalkıp yemek yemeye zamanım yoo 24 saat uyanık aglıo sureklı ayakta yuruom ole duruo ayagımda salıom supurge sesıyle oyle duruo ama uyumuo suan bole cıglık cıglıga gazı var galuba yada doymuyor emzırıyorum sadece kılo alımı guzel ama doymuyor yarın mama vercm ek olarak ınsallah o tok tutar uyur hıpp denıcz
meyrakus yagizinannesiiiiiiiiii canım kızarıyorsa gazı vardır. 48 gün gazın en yoğun dönemi Allah yardımcın olsun. Gazını hafifletmek için bişeyler yapabilirsin duş seviyorsa sıcak suda yatırabilirsin karnı gevşer birde acı elma yağıyla karnına ayak altına masaj yapıyordum çok rahatlıyordu
Onurbunur yagizinannesiiiiiiiiii benimkide 46 günlük aynen öyle durmadan uyanıyor bide ishal ya karı ağrısı ya atak bir şey
yagizinannesiiiiiiiiii Busra2013 ben hipp denedim kakasini yapamadı önceden günde 2-3 kere yapardı şimdi 3-4 günde bir anca yapabiliyor. Büyük ihtimal mamadan. Senin de cok ağlıyor mu ben cok panikliyorum bisey olacak diye 😔
Busra2013 yagizinannesiiiiiiiiii valla daha bugun basladım oglen ıctı 120 ml uyudu 4.5 saat sımdı emzırdım sımdıde uyuyo ama salıom daha kesınleşsın dıe uykusu😂ınsallah ıse yarıck gıbı
Onurbunur yagizinannesiiiiiiiiii kucağınızda tutun sakinleştirin ben öyle yaptım biraz daldı uyudu sıcak tutun karnını