Merveliya1 tam bundan dert yanarken paylaşımınızı gördüm. Dibine kadar yaşıyoruz bizde 2 yaş sendromunu 🤦🏻♀️ Sürekli ağlıyor, her istediği olsun istiyor, kendini yerlere atıyor, eline ne geçerse bana atıyor, saçımı çekiyor, daha bir sürü örneği var.. 1 saati geçti uyutmaya çalışıyorum, resmen yalvarıyorum ama uyumuyor. Normalde 10.30 gibi uyuyan çocuk bu saat oldu uyumuyor 🤷🏻♀️ Allah sabır versin bize