Kizimi enfeksiyon suphesiyle d.r goturdum gecen hafta biraz yapisiklik var dedi ben hiç farketmemistim doktor silerken az bastir orasini acilsin yavas yavas dedi bende zarar veririm diye korkuyorum dedim bisey olmaz dedi ama biraz bastirsam bebeğim ıh demeye başliyor aciyor diye hemen birakiyorum basina gelen varmi napmaliyim😞Birde bu nasil sorunlara yol açar