prensesannesiiiiiiiii Bebeğim 3 ay 13 günlük ama atak belirtileri başladı. 4. Ay atağı şimdiden başlamış olabilir mi?
Ggtdfhnujfddx prensesannesiiiiiiiii evet benim ki de 3 ay 5 günlük ama meme reddi yaşıyoruz 3 gündür üstelik emzik, biberon, mama kullanmadığımız halde ayrıca huysuzluk ve atak şeklinde ağlamalari da oluyor
prensesannesiiiiiiiii Ggtdfhnujfddx benimde aynı şekilde iştahı azaldı sanki bişe durduk yere bağırıyor uykuda ağlıyor Dalan