Minik18 O düşünce uzun bi süre devam ediyo malesef. Küçüğüm doğdu 3 aylık oldu hala biraz daha mı geç olsaydı acaba diyorum 😂 21 ay araları, elbette 2 çocuk zor ama yenidoğan döneminden sonra rahat olur bence. Çocuklara yetişiyorum, eve yetişiyorum ama kendime geç kalıyorum 🙈