Gmzeerplt Kayasuzey Youtube da pedagogların önerdiği bir ninni var onu denediniz mi? benim bebeğim de öyleydi uykuya geçeceği sırada çok fazla ağlıyordu bunu denedik çok şükür her uykuya geçeceği zaman açıp beşiğe koyuyorum eline oyuncağını veriyorum oynayıp uyuyor😊
Adakaybike Kayasuzey Hem uykuya geçerken ağlıyo hem 5 aylık olduk ama 4. Aydan itibaren resmen ataktayız geçmedi bi türlü ne yapcağımı şaşırdım