merhaba öncelikle doktora gittiniz mi doktor ne diyor bu konuyla ilgili? benim kuzenim de bebekken ayaklarının üstüne basamıyordu 10 aylıkken basmaya başladı oda zorla basıyordu ayaklarının ucuna basardı ve 13 14 aylıkken falan yürüdü yani çok gördüm böyle bebek korkmayn dzüzelir inşallah