AysegulSacan Merhaba kızlar :) 16 aylık kızım var bu zamana kadar ne zaman parka götürüp salıncak bindirsem kaydırak bindirmeye çalışsam bi türlü sevemedi hep ağladı korkuyor yani anlamadım gitti bizde mi gariplik var yoksa başına gelen oldu mu yaşıyan var mı bu durumu
Feraye_ AysegulSacan alişiyo merak etmeyin hepsni yaasdim bire bir ,,,suan cok seviyo mumkun oldukca cok goturmesilisin ki alissin
sedaaff96- AysegulSacan benim oğlum 21 aylık maalesef hala alışamadı kaydırınca ağlıyor salıncağa bindiriyorum inmek için ağlıyor 😀
duygu3437 AysegulSacan bizde 1 yaşına giricez parkı görünce mutlu ama sallanınca felan pek mutsuz 😂 alışır zamanla
AysegulSacan Sin21 orası öyle tabi bide pandemi döneminde doğunca çocuk park felan göremedi sonradan gördü neyin ne olduğunu algılayamadı henüz yavrum
AysegulSacan Feraye_ havalar güzel oldukça götürüyordum artk baktım ağlıyor götürmekden vazgeçtim pes etmemeliyim demek ki
Ballicoregimm Bir şeyden korkmuş olabilir mi acaba? Oğlum 20 aylık kaydıraktan kaymayı çok severdi. Geçen gün heves etti büyük kaydıraktan kaydırdık, ondan beridir küçük kaydıraktan bile kaymıyor. Korktu çünkü kayarken
AysegulSacan Ballicoregimm yani daha önce korkucağı bi durum yaşamadı ama sallanırken büyük ihtimal kendini güvende hissetmediği düşünüyorum oysaki dibinden ayrılmıyorum
miniktosbagam AysegulSacan benim oğlum da öyle. Parkı çok seviyor ama hiçbir şeye binmiyor kaykaya hiç bindiremiyorum ama sebebini çözdüm kaykayda elektrik çarpıyor hissi oluyor o yüzden sanırım. Biz parka gidince koşturuyoruz herşeyi elleyip hiçbişeye binmeden eve dönüyoruz 😃 şöyle bi önerim olabilir. Mesela sevdiği bi oyuncak ayısı vs varsa onu alın yanınıza, mesela onu salıncağa bindirsin kaykaya bindirsin belki korkusu varsa bu şekilde geçebilir 😊
Baltenekem AysegulSacan benim oğlum da 18 aylık parkla uzaktan yakından ilgisi yok sadece etrafta koşturup yerden taş bulup etrafa atmakla geçiriyo zamanını. Eve kaydırak aldım onunla vakit geçire geçire biraz ısındı galiba bugün gittiğimizde iki üç kez kaydı ama salıncaktan hala nefret ediyo olsun bu da bi gelişmedir