3 ve 5. Aylarda olacağız. 2. Ay aşısının üstünden 1 ay geçmesi gerekiyormuş ama süre dolunca bu defada rota aşısının son günü oluyor ilk doz için. 15. Haftaya kadar diyor o gün tam 15. Haftaya başlıyor acaba evde alıp kendim mi uygulasam haftasonuna denk geldiği için sağlık ocağı kapalı. Gününü kaçırmak istemiyorum