Ozlem_37 Merhabalar .Bu uygulamanın giriş kısmında yer alan bilgileri hep çok beğenip uygulamaya çalışırım ama dün sut hakkında yer alan bilgiler yanlış geldi açıkçası. Ben de yeni öğrendiğim bilgiler ışığında sütun sut olarak cocuklara verilmemesi gerektiğini kefir ayran yogurt peynir gibi turevlerinin yararlı olduğunu öğrendim lütfen siz de araştırın .https://www.hizliresim.com/6z1venv https://www.hizliresim.com/ay7oqnw
Teemo07 Ozlem_37 bagısıklıgı düşürdüğünü biliyorum, coğu doktordan duymuştum. Bu sebeple hala mama kullanıyorum ek gıda harici ve süt yerine yogurt, kefir veriyorum.
Ozlem_37 Teemo07 aslında bizim bile sütü sut olarak tuketmememiz gerekiyormuş bende yeni ogrendim halbuki yararlı saniyordum burda ki anneler için de yazmak istedim cocuklar hasta olmasın çok zor oluyo:(
Teemo07 Ozlem_37 bende hiç sevmem sütü, küçükken çok içermişim ama. Yogurtla kapatmaya calısıyorum açığımı. Bence de, bilmekte fayda var. 😊😊
Sin21 Sürekli yeni bilgi çıkıyor gerçekten bilemiyorum ki ama şey okumuştum her canlının sütü kendi yavrusuna faydalı
Ozlem_37 Sin21 yok bu bahsettiğimiz hayvansal sütler. Keçi sütü inek sütü manda sütü hiç birini vermememiz gerekiyormuş bunlarinyerine yogurt peynir kefir daha faydali