Moon_Light Allah kolay etsin inşallah 🙏🏻 Bende ilk bebeğimde ataklara girdim girdim çıktım, boğdu duvara attılar beni 😀 ama sanırım atak kovalamasak daha rahat edeceğiz psikolojik olarak. İlk zamanlar sürekli bi huysuz oldu mu yok atak haftası yok büyüme sancısı bilmem ne diye diye kendimi geriyordum. Şimdi bişey oldumu aman napim geçecek geçemsse de ben alışacağım zaten diyorum sanki biraz daha kolay geçiyor gibi 😇