Klymeneninatlasi 11mrv11 valla herkes yapma etme dedi bende o an ki cahillikle daha doğduğu ilk akşam verdim şu an 10 ay 17 günlük sadece uyurken emiyor daldıktan sonra atıyor doğduğundan beri bu şekilde 🥲
Beyzacar1 11mrv11 3 aylıktı tuttu şuan 4 buçuk ayligiz şuan emiyor, farklı modeller deneyin derim benim denemediğim emzik kalmadı😊 sonunda birini sevdi
Kursad_1201 24 günlük benim bebeğimde tutturmaya çalışıyorum yarım yamalak tutuyor. Sürekli emmek istiyor maalesef bu mümkün değil emziği tutarsa gün içinde daha rahat edeceğim. İnşallah tutarlar 🌸
marbling10 Klymeneninatlasi ee ne güzel işte niye cahillikle dedinşz. Ben de cümleye başlarken meme reddi oldu, ya da sürekli emiyor bırakmıyor diyeceksiniz sandım
Havvadem 6 ay 22 gunluk hala tutmuyor sadece uykuya dalarken zorla pekmeze batirirp tutturuyorum😂 uykuya kolay gecsin die smdide pekmez olmadan atıyor ahdhdjdk 😂😂 akilli vlet 😂😂
Kursad_1201 Beyzacar1 3 farklı markanın emziğini aldım :) büyük oğlum ilk seferde tutmuştu yıllardır bunu bekliyomus gibi, ufak bey nazlı çıktı neyse kavga döğüş tutacak artıık 😅😇
mamanveutdormir 11mrv11 doğduğu gece 😅 sonra o modeli almadı başka model emzik denedik hala aynısını alıyor rengi aynı modal farklı renk bile almıyor 🤷🏻♀️
Asyaveannesi04 11mrv11 hastane gecesinden beri deniyorum yok kesinlikle almıyor benim ki 12 tane farklı emzik denedim avent,bibs,tommie,nuk vs vs yok almıyor inatla da almadı bende vazgeçtim artık 🤦🏻♀️
Azra58 Asyaveannesi04 ayni biz benim de almadigim kalmadi arastirdin o kadar emzik aldim tutmadi her gittigimde bi emzik aliyordum öğürüyordu 😃 kiyamiyordum herkes zorla falan dedi de olmadi malesef su an 4.5 aylik yine denedim diliyle atiyor:)
startown Asyaveannesi04 Y son ümidim tommie ydi.Şu an bir tık üzüldüm.Bende doğdu hemen verdim 3aylık oldu hala emmiyor.Kaç emzik değiştim.Son ümidim bu kalmıştı 🥲
mry0909 11mrv11 Tutsa bı dert tutmasa bir dert. 2 buçuk yasındaki kızımda bağimlisi oldu bıraktırmaya çalışıyorum. Küçük kızımda hiç kabul etmedi iyiki bıraktırmak daha zor
Klymeneninatlasi marbling10 ee bana vicdan yaptırttılar boş boş bebe çekiyor diye ama şükür yani emzik bağımlısı bir bebe değil