Bugleminannesii yani bildiğim kadarıyla yapıştırma denilen büzme şeklinde oluyo. İki kenarında ip oluyo, benimkide öyleydi. Kimisinde o ip kısa oluyomuş doğumdan sonra aldırmak gerekmiyomuş. Bende çok az çıkıntı vardı. Doktor takılmasın sana diyip kesmişti onları kontrolde. Ama bi sorun yaşamadım ben kabuklanma falan olmadı. Doktora sordun mu