Kızımla doğduğu günden beri hep gogusumde uyudu süt verip geri çekilirken ayni yatakta yatıyoruz ve artık 7 aylık olduk yatak odasına geçtik onu beşikte uyutmaya çalışıyorum ama uyanıp ağlıyor hatta uyumuyor siz nasıl beşiğe alistirdiniz ve nasıl uyuyirsunuz göğüsümde uyur hep bilmiyorum napicam lütfen önerilerinizi söyleyin