Merhaba arkadaslar 20 gunluk kizim emmiyor sagip veriyorm cogunlukla mama ile besleniyor gaz sancisindan durmuyor surekli agliyor gazini cok cikarmasina ragmen sanci cekiyor EVOLVİA mama kullanip gaz sorunu yasayan oldumu mama mi gaz yapiyor diye dusunuyorm