Ladybugs Kızlar ogluslarınıza bayramlık neler aldınız ben karar veremedim hala hava nasıl olır acaba uzun kol mu aldınız kısa kol mu paylaşalım fikir olsun ben şu salopeti düşünüyorum sizce nasıl önerilere açığım
buuussssra38 Ladybugs Ben beyaz pantolon üzerine kot gömlek ve kot ceket aldım kısa kollu giyilmez sanırım daha
Denizvepasa Ladybugs cok güzelmiş. Benim oglum 28 Nisan da tam 3 aylık olacak o yuzden sari kurbağalı tulum almıştım onu giydireceğim. Bir de papyonlu falan tulum hediye gelmisti uzun kollu ikisi de. Sadece kayınvalideme gidecegiz evi yakın ama olsun. Onun evi soğuk oluyor
Yarim_Kilo_Kiyma Ladybugs Yaa çok şekerler bende aldım ama yarın gelecek inşallah. Siz nereden aldınız link var mı 🤗🤗
yigitinaannesii Adssmom Trendyoldan canım https://ty.gl/iufbbao1at indirime girmiş bide ben 250₺ almıştım🥲