Benimde göğüslerim yara olmuştu ve ne oğlum silikon ucu tuttu nede kremler fayda etti , bi parça pamuğu kantaron yağına bandırıp yara olan yere koydum(zeytinyağı da olur ), üzErine göğüs pedi koydum bi müddet devam ettim çok şükür geçti arada yine acıyo aynı şeyi yapıyorum rahatlıyo. Tavsiye ederim.. 💐