Suluğuna 140-150 ml falan su dolduruyorum bazen hepsini içiyor. Arada eşimde bardakla falan veriyor içiyor. Acaba çok mu. Bugün hava çok sıcaktı. Suyu da 100 ml civarı içti çişi hep koyu sarıydı. Fazlası da su zehirlenmesi falan yapar mı acaba. Susadığından mı içiyor suluğun hevesinden mi bilmiyorum.