Pialvi yok canım kiloyla filan bir ilgilisi olduğunu dusunmuyorum açıkçası bu zamana kadar basması lazımdı sen hiç aksatmadan çocuk nörolojiden bir randevu al seni yonlendirecektir bacaklarda güçsüzlük olabilir benim bebeğim prematüre 5 aylıkken basmıyordu ayaklarını topluyordu zaten bizim düzenli kontrollerimiz oluyor her bölüme nöroloji doktoru fizik tedaviye yonlendirmisti fizikte bacakları güçsüz olduğu için basmıyor demişti egzersizlerlw 2 hafta içinde basmaya başladı benim kızımda 11 aylık emekliyor sıraliyor lütfen geç kalma kuzum erken müdahale gercekten çok önemli belki ufacık bir müdahale ile hemen toparlar ❤️