BirPatiSever ilk zamanlsr bizde de vardı sürüyordum ben şimdi şükür geçti artık. Ama kaşıntı için Bepanthol çok iyi kuruluğa da Bioderma abcderm hydratant bir tık diğer serisinden pahalı ama ben memnun kaldım yine araştırın sizde bize mesela mustela hiç iyi gelmedi. Her bebeğe de farklı krem iyi geliyor. Birde alejisi yoksa hindistan cevizi yağı çok iyi geldi onuda kullandım günde 7-8 defa krem sürerdim ben en az 2 defada hindistan cevizi yağı sürerdim kaşıntıya iyi geliyor diye okumuştum. Yine siz bebeğinixe neyin iyi geleceğini daha iyi bilirsiniz her bebeğin yapısı farklı oluyor