Merhaba hanımlar, bebeğim şu an 7 ay 10 günlük bu zamana kadar hiç pişik olmamıştı fakat son 2 gündür sanırım yediklerine bağlı olaraktan pişiği oldu. Her alt değiştirmesinde bepanthol krem kullanıyordum molfix bez kullanıyorum ama yinede pişik oldu. Bugün ezcaneden sordum ve eczacı trosyd adında bir krem verdi nasıl kullanılacağını anlatmadı. Prospektüsünü okuduğumda sabah akşam ince tabaka halinde sürülmesi gerektiği yazıyor. Bende o şekilde kullandım bugün. Bilen arkadaşlar doğru mu kullandım acaba yardımcı olabilir mi ? Trosydyi sabah ve akşam toplamda 2 kere kullanıyorum, pişik olduğundan beri hametol krem kullanıyorum. Ama onlarda fayda etmedi. Bezinide devamlı değiştiririm ama oldu. Pişiği hemen geçiren bildiğiniz birşey var mı lütfen yardımcı olun. Poposunu öyle gördükçe içim acıyo.
ayrıca bir de ek gıda olayımız var. Bir sürü değişik şeyler yapıyorum ama hepsini veriyorum ağzına bi saat bekletiyor çiğnemiyor gönlü olunca çiğniyor bu yüzden kilo da alamadı. Bu çiğneme olayına da var mıdır bi çözüm ?