Sekerkizzz Bebegim dogum sonrası enfeksiyon nedeniyle yoğun bakımda antibiyotik tedavisi yapıldi bir hafta suan 3 gündür şükür evde göbek bağı düşmedi acaba banyo yaptırabilir miyiz enfeksiyon falan olursa die korkuyorum
gazetecianne Sekerkizzz benimkilerde aynı durumdan yatmıştı yaptırabilirsiniz demişti doktor ama göbeği kapatarak
Kubra3525 Sekerkizzz yaptırabilirsn ama sonrasında batıconla spançla üzerini kapat bulaşmasın kıyafetine
Yarim_Kilo_Kiyma Sekerkizzz Aceleniz yoksa yıkamayın derim. Ben yıkamadım eve gelince 4.günü düştü kendiliğinden
hemsirebianneee Sekerkizzz yıkayabilirsiniz. Yıkamanız sadece göbeğin düşmesini geciktirir. Islatacağı için. Göbeğede hiç bir şey sürmeyin. Kendiliğinden kurur. Baticon sprey sıkmayın. Onlarda ıslatacagı için sadece düşmesini geciktirir. Orası zaten ölü doku dezenfekte etmeniz gerekmiyor
Gamzzey Sekerkizzz benim bebeğimde 1 hafta yoğun bakımda kaldı ben gelir gelmez yıkadım rahatlasın oranın kokusunu vs atsın rahatlasın diye göbeğinin etrafınıda iyice sildim ıslaklık kalmasn mikrop kapmasn dye bekledm bekledim düşmüyo snra exzaneden sprey ve mendiller oluyo ondan aldm spreyi sıktım sonra mendiliyle kuruladım ve bi kaç gün içinde düştü