12sukran Afedersiniz kakasi kötü kokuyor normal mi sizinkiler de ole mi doktora goturcem size de sormak istedim
dlsclk 12sukran benim bebeğimde 3 aylıkken felan aşırı ağır kokuyordu üşütmüş olabilir dediler doktora bu yüZdem götürmedik açıkçası ama geçti kendiliğinden 1 2 hsfta sonra
KubraBaybars 12sukran benimki 3 ayına girecek bayramda. Her yaptığı öyleydi bugüne kadar sorun olur muymuş ki kakadır kokar diye düşünmüştüm 🤭
12sukran dlsclk ben bu yüzden değil demir ilacına başlamadık daha o yuzden goturcm gitmişken sorucm teşekkür ederim