Çocuğu teker hastası olan var mı? Bu duruma ne zaman alışırlar çok zorlanıyorum dışarı çıkınca bebek arabasının tekerlerini çevirmek istiyor çocukların bisikletine takılıyor çevirmek istiyor pazara çıksam pazar arabalarına takılıyor hastaneye gitsem sedyelerin tekerlerine yapışıyor misafirliğe gitsem masanın tekerleri varsa onlara yapışıyor kesinlikle bırakmıyor ağlıyor kendini yerden yere atıyor dışarı çıkmak zulum oldu ne zaman alışıcak acaba çok merak ediyorum 🤔