neslihanyildiz Hanımlar zamanından önce oturtursak ne gibi bir problem oluyor? Ben bazen yatar pozisyona yakın şekilde oturtup bebek arabasında evde ve dışarda gezdiriyordum bi problem olur mu? Annem kuyrugu batar yamuk olur dedi bi endişe ettim
Elifclkkx25 neslihanyildiz 3 aylıkken az az başladık 6 aylık desteksiz oturuyor çok güzel normalde kızımda dikkat etmiştim 8 aylıkken bile devriliyordu daha güzel benxe
neslihanyildiz elaninannesiii şu an 5,5 aylık ama 2-3 aylıkken evde durmadıgında da yarı yatar pozisyonda bebek arabasında dolaştırıyordum.
neslihanyildiz Bu arada şu an 5,5 aylık dr destekli oturtabilrsiniz demişti bir ay önce. Yarı yatar pozisyon destekli oyurmaya mı giriyor? Bazen 2-3 aylıkken evde durmadıgında da yapıyordum. Bi içime kurt düştü