Elifnur61 ne olur biliyor musunuz, sütteki aşırı proteinleri bebeğinizin vücudu parçalamak için, gerğinden 2 katı fazla efor sarfedecek.çünkü o proteinlerin ayrışması lazım vücuduna girince.arrından bünyesi yorulmaya başlayacak, sora o proteinleri parçalamak için gereğinden fazla sıvı harcayacak.Yani vücutta sıvı eksikliği oluşmaya başlayacak.Buna bağlı olarak da,ishal olacak.Allah korusun,ihaml edildiğinde ölüme kadar götüren yolu var.2 yaşını doldurmasını bekleyin.