Merhabalar
doğumdan 3 gün sonra rahim sarkması yaşadım. Vajinanın dışına çıktı. Doktoruma gittim rahimi içeri almak için bir kaç kez tampon yaptı 6 aya kadar dokun hassas dikkat edeceksin dedi. Bu tarz bi şey yaşayan var mı? Tekrar düşmesinden korkuyorum