Gizemahmett Doğudan busene inşallah batıya eşim jandarma asayiş rahat diyebileceğiniz şehir var mı 3 yıldır ayrıydık 😞
Katun Gizemahmett Afyondayız biz. Sabah 8 akşam 6 çalışıyor eşim. 2 günde bi nöbete kalıyor. Ama asayiş yoğun ve yorucu çalışma sistemi. Tek avantaj ayrı kalmazsınız
Ninfea Gizemahmett balıkesir/gönen. Hem ucuz hem şirin bi ilçe :) denizi yok ama. Deniz Bandırma da var :)
Gizemahmett Katun Diyarbakır ama dış karakoldaydı evlendik ve ev götüremedik yeni evleniyor gibi bişey olacak bizimki
Katun Gizemahmett üzüldüm ya.. keşke evlileri dış karakola vermeseler. Eşiniz orada görev yaparkenmi evlendiniz?
Gizemahmett Katun eğitimdeyken nikahımız vardı oysa ve kötü olan o karakolda tek evli eşim 😒 1.5 yaşında oğlumuz var doğru düzgün görememiştir😞
Sedanindenizi Gizemahmett Askeriyesi icin rahat diyorlar. Sehir olarak zaten ultra rahat bir sehir. Sosyal, guvenli, olaysiz, pozitif… maddiyat olarak ev kiralari 1000 + kalan hersey heryerde pahali zaten😄
Sedanindenizi Gizemahmett Yok ben buranin yerlisinin eşiyim. Aslen canakkaleliyim buraya gelin geldim burali oldum😄 Ama asker eşi olan cok ogretmen arkadaşim var onlardan aşinayim😄