Aylincaliskan Çok normal benimde 4.gun başlamıştı yanması ama öyle bir yanma ki acidan duramıyordum ağrı kesici kullanın onun sayesinde biraz olsun rahatlıyorsunuz bir de iç çamaşır için mutlaka bel kısmı dikissiz olanlardan ya da yüksek bel olanlardan kullanın ve üzerinize o bölgeyi kesmeyecek şekilde gecelik , yüksek bel pijama kullanın pamuklu olsun kullandığınız ürünlerde