Arveninannesii23 zorlamıycann kuzu, yere mi attı tabaktakileri.Kendi bilir.Öğlen yemeğini beklemek zorunda kalır.Siz her seferinde yemek olmadan mama yok derseniz anlar.Ve yediği kadarını yer.Doyduktan sora tekrar atmaya başlar.Emzirmeyle yemeğin arası çok yakın olmasın mesela.yada yemek yemedi diye,sürekli olarak altarnatif veriyorsanız,bu da etkiler onu.yani sizin çocuğunuzun yemesi için, her gün aynı sistemi uygulamanız şart.Sabah uyanınca kahvaltı,sora emiş veya mama.Sora oyun oynama vakit geçirme.verirseniz eline bir elma veya incir verebilirsinizz. Öğlen yatış, uyanınca tekrar yemek yeme.sora gekrar emzirme.Tekrar oyun oynama vs.En sonunda da akşam yemeği.Bunları her gün belirli saat aralığında ve düzenli yapmanız lazım.biz her gün bu şekilde yapıyoruz, yani çocuğun sıra da ne olduğunu bilmesi lazım, yani misal oyun oynama, yemek yeme,uyuma vs… siz bunları sırasıyla yaparsanız,beslenmesi de düzene girer.çocuk uyandığında şimdi kahvaltı zamanı demeli mesela kendi kendine.Ya da kahvaltıyı haptıltan sora, emiş zamanı,oyun zamanı diyebilmeli.Belirsizlik çocukları huzursuz eder.