Buketylz94 Kızlar bebeğim 2ay 24 günlük 8 gündür kaka yapmıyor sadece anne sütü alıyor ama çok gaz çıkartmasına rağmen kaka yok 🥺
AnnaKurt Buketylz94 Doyuyordur anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapmaması normal. Karnına hafif bastır şişkinlik yoksa sorun yoktur
Ndrg-12 Buketylz94 Osman Gönülal diyor ki eğer bebeğinizin bir stabil kaka yapması varsa mesela her gün bir kere veya iki kere mutlaka yaparsa ve birden 4-5-6 gün boyunca kaka yapmazsa bi sorun olabilir doktora gidin. Benim oğlum her gün bir kere yapar eğer 6-7 güne çıkarsa kaka yapmama olayı doktora giderim
Melike-Alya Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal daha fazla olursa hastaneye götürün bide siz kendiniz kayısı hoşafı falan tüketin
Buketylz94 Ndrg-12 geçen hafta da 7. Günün sonunda yapmıştı kakasını, karnını ovduk bacaklarını hareketler yaptık öyle bayağı da yaptı bezinden taştı hatta. Onun üzerinden 8 gün geçti yapmadı 🙁 yarın doktorumuzu arayacağım gazı da bayağı kokulu