Kizim 3 ay 20 gunluk 15 gundur gunduzleri zor uyuyor 10 dk 20 dk en fazla gece uykulari erkene cekildi ama geceleri uyuyor.uykudan aniden uyanip aci aci aglamaya basliyor normal aglama degil sakinlestiriyorum hoplatip ziplatip bu sefer gulmeye basliyor.Birde bagirmayi adet edindi oylesine habire bagiriyor oyuncaklariyla kavga ediyor agzina goturup tatmin olmayinca eskiden kitap okur resimlerini gosterirdim sarki soyler kukla oynatirdim simdi hic biri ilgisini cekmiyor cocugun sadece hoplatip ziplatip dans ediyoruz.4 gundur disariya cikariyorum uyusun az kendine gelsin diye 4 ay atagi yaziyor 27 gun kalmis diyor dogrumu ya 🤦🏻♀️