Kızlar merhaba 45 günlük bebeğim war emziriyorum üç gündür göğsümde aşırı aşırı kaşınma var ve kırmızı sivilce gibi bişeyler çıkmış iki göğsümün de tamamını kaplamış durumda ağrı sızı yok ama kaşıntıdan ağlıcam artık bunun için hangi bölüme gitmeliyim bilen varmı