Hanımlar oğlum 35 haftada doğdu 6 aylık düzeltilmiş 5 aylık , 4-5 aylık bebekleri görüyorum uzanıp alıyor. desteksiz 10 sn duruyor kafasını dik tutuyor sağa sola dönüyor onlarda sorun yok çok şükür ama uzanma henüz yok yani oyun halısındaki halkayı tutuyor ağzına götürmeye çalışıyor emerken kolyemi tutuyor alıyor kavrıyo tutuyo ağzına götürüyor ama yanındaki nesneye veya herhangi bi uzanma yok . Kafama takmayayım diyorum ama üzülmüyorda değilim . Sizce ne zaman yapar uzanmayı ? Böyle bi durumu yaşayan varmı ? Doktora götürsemmi yoksa biraz daha beklesemmi ?