2626 Sütüm çok azalmıştı artsın diye dut kurusunu kaynatıp içtim o da mübarek öyle süt yaptı Kİ şimdide tazyikten ememiyor bebeğim elimle makas yapıyorum ama önünü alamıyorum yine de
ArdicEge 2626 elinizle bir miktar sagın sırt üstü uzayıp bebeginizini kendi üstünüze yatırıp emzirin. Sağma makinesiyle sagarsanız yine tazyik olur, o yüzden elinizle sağın.
Ask35tego Benimde tazikli asla düzelmedi, bebeğim 4 aydan sonra emmeyi öğrendi ancak sizin azalınca düzelir tahminim