Ya kızlar buzlukta süt vardı onu çıkardım alta koydum öğlende, akşamüstü de kaynattığım suya oturttum biberonu, yalnız 5 dk sonra baktım ısındımı diye, sütün üstü sapsarı olmuş tereyağı gibi, buzluk poşetinde bu sarılık yoktu, bozuldu diye tereddüt edip attım, tekrar deneyim dedim başka poşetle şimdi yine aynısı oldu, bu neden olur anlamadım ya