Zeliff Xlement 6-7 aylık olana kadar dökülüyor saçları genelde. Benim kızım çok saçlı doğdu birkaç ayda dökülüp seyrekleşti saçları. 6 aydan sonra tekrar çıkmaya başladı. Şuan 15 aylık çok sık değil ama uzuyor
RainOverMe 3,5- 4 aylıkken tüy gıbı cıkmaya baslamıs 5-6 aylıkken epey cogalmıs ama tabi annemlere kalırsa yıne de seyrek sıfıra vur dıyıp durdular ben vurdurmadım. Su an cok sık olmasa da bonus gıbı gezıyor🤪
MinnakPanda Biz 7 günlükken 0 tras ettik. Şuan 4 ayliyiz. Çok hafif çıkmaya başladi. Ama dökülüyor da belli yerleri