piamater Busrabsr bahsettiğiniz yeşil kabak fazlaca gaz yapar Ben kabak corbası içmiştim hastanelik olmıştuk
Teemo07 Busrabsr erken başlattı sanırım doktor ek gıdaya. Bize de 4.5 da baslayabilirsin ama kaşık ucu kadar gunluk ver demişti. Sadece tadını alsın diye. Fazla mı verdiniz, gaz yapmış olabilir.. Tabi ben 5 bucukta tamamiyle basladım.
AnnaKurt Busrabsr Fırında yapıp ye daha sağlıklı olur bi ay falan hiç yeme bakalım kabaktan mi oluyor
Birkullanici Busrabsr rahatsız ediyorsa yeme canım her çocuğa herşey gaz yapmaz .neyin yaptığını sen bileceksin.baktın çocuğun rahatsız oluyor yeme