Mumandbaby Medilife Beylikdüzü Değer Hocadan herkesin çok memnun olduğunu duydum. Sünnet konusunda deneyimi olan paylaşabilir mi? Lazerle mi yapıyor sünneti, ameliyata ebeveyn alıyor mu?
1anne1bebek_ Mumandbaby merhaba, Yakın arkadasımın oglu ve yiğenlerimin ikiside Değer hocada sünnet oldu bu çevrenin en iyisi diyebilirim cok memnun ayrıldılar🙏🏻benim oglumda bayramdan sonra değer hocada olacak🙏🏻🙏🏻
fatma-dll Mumandbaby biz avicennada tercih ettik bölgesel uyuşturmayla oldu bebeğim bizi içeri almadılar çok üzülmüştüm ona 🥺 1 haftaya iyileşti şükür ama
Mumandbaby 1anne1bebek_ inşallah hayırlısı ile olsun😇 sünnet yöntemi nasıl oluyor biliyor musunuz? Anne yada babayı içeri alıyormu
Mumandbaby fatma-dll beni. Bebeğimde sünnet olacağı zaman 5,5 aylık olmuş olacak. İnşallah çok farkına varmadan hemencik iyileşir. Sizede çokk geçmiş olsun😊