Herkes aynı durumda olduğu için rahatladım dersem ayıp eder miyim 😁🙈 4ay 14 günlük oğlum gündüz uykuları yarım saat ama zaten buna yakındı eskidende. Bu aralar değişen gece uykusu 😕 uyutana kadar akla karayı seçiyorum üzmeden uyutmaya çalışıyorum ama yine de çığlık çığlığa ağlıyor 🙁 her zaman emerek uyurdu şimdi memeyi teklif edince daha beter ağlıyor ben de ne yapacağımı şaşırdım