Merhabalar. 11 aylık kuzum rota ve oral polio aşısı sonrası bazı besinlere alerjik reaksiyon göstermeye başladı ama özellikle 6. Ay aşısı sonrası reflü belirtileri oldu hala geçmiş değil. Kusma çok nadir oluyor tüm gece yutkunma, ağzına mide asidi gelmesi, gün içinde hıçkırık gibi belirtileri var. Özellikle alerjen besini aldığında daha da şiddetleniyor gece uyuyamıyor hiç. Eğer alerjeni almaya devam ederse mide asidi yemek borusunu tahriş ediyor ve beslenmek istemiyor. Merak ettiğim alerjisi geçince reflü de geçer mi bu durumu yaşayan var mi? Önceden belirtimiz mukuslu kalaydılar an sadece reflü olarak tepki veriyor.