Minou teşekkür ederim
en geç akşam 10da uyur gece 2 buçuk 3 gibi karnını doyurmak için uyanır sonra sabah 7 de uyanır karnını doyurmak için 9 buçuk 10 gibi de tam kalkış yapar.
Öğlen 12 de uyur 1 2 saat uyur sonra ikindi 4 gibi uyur yine 1 saat uyur akşam 6 da uyur 7 de kalkar . Yani bilmiyorum gündüz böyle yarım yamalak . Yine de işlerimi hallediyorum kendime vakit ayırıyorum o süre bana veriliyor fazlasıyla . Sanırım uyku düzeni iyi :)