Bebeğim kolikti ve sadece yüzüstü uykuya dalıyordu bende 1-aylıktı hep yüzüstü yatırdım odaya kamera koydum gündüz sürekli kontrol ediyordum gecede herhareketinde öten sensör vardı beşiğinde dikkat etmek lazım fakat gerçekten yüzüstü gazdan dolayı cok rahat uyuyordu 10 aylık oldu hala öyle yatıyor