3 ay 22 günlük bebeğim var öksürük ve hapşırma şikayetiyle doktora gittik grip olduğunu söyledi Onlar geçti ama boğazında hırıltı kaldı balgam var sanırım uyurken çok rahatsız oluyo doktor onun da zamanla geçeceğini söyledi ama geçmedi çevremden günlük sakızı duydum tavada yakıp tüten dumanına pamuk tutuyosunuz sonra o pamuğu gece yatarken çocğun göğsüne koyuyorsunuz öksürük ve hırıltıya iyi geliyor denildi
Aranızda kullanan var mı ne zaman kullandınız etki gördünüz mü yaş sınırı var mı
benim merak ettiğim yaş sınırı var mı çünkü sakızı aldım eğer kullanmama engel bi durum yoksa bu akşam kullanıcam