Sevgiela hiç endişelenmeyin. Benim kızımda öyle başlamıştı hatta şu an 22 aylık, 1 yaşında yürüdü ama yürüdü yürüyeli de parmak ucunu tercih ediyor bilerek yapıyor canı isterse normal de yürüyor. Benim eşim de ve hatta kaynım da böyleymiş. 😄 Bazı bebekler yapıyor anladığım kadarıyla. Yinede takip etmenizde fayda var da sanmıyorum bir şey çıkmaz.