Liva2210 Selamlar. Kızım 3 gün önce 6 aylık aşılarını oldu. Ateş huysuzluk vs olmadı çok şükür ama aşıdan sonra uykuda çok terliyor. Çarşafı atleti su gibi oluyor. Aşıdan önce böyle değildi. Normal mi? Var mı bu durumu yaşayan?