Zlm Linaa65 6 aylık olana kadar her ay sonra belli aralıklarla ama benim kızımın aşılarını planladigimiz için ben nerdeyse her ay götürdüm
Deletedmom_54 Linaa65 bizim doktorumuz ciddi bişey olmadığı sürece getirme hastalık kapmasın boşuna demişti
sevim_kos Linaa65 ilk iki hafta içinde 1. Muayene gitmeli. Sonra 1. Ayında sonra doktor aksini önermezse her ay düzenli gitmeli
Miraaa123 Linaa65 ilk kontrole gittiğin zaman doktor söylüyor zaten canım ilk bir ay da gitmiştim sonra iki ayda bir her gittiğimiz de kendisi söylüyor